Monday, October 27, 2008

Saksamaa!

tere poisid ja plikad,

ärkasin kell 4, vist. no igaljuhul siis tegin midagi veel ja kimasime Üllariga lennujaama. lennuki peal oli üks vana mees, kes ise ka ei teadnud kuhu ta minema pea. põhimõtteliselt ta küsis mu käest, kuhu see lennuk läheb. ma ütlesin, et Soome. ta imestas, et kaugelmale ei sõida, wow. ma vastasin, et ei. siis ta hakkas rääkime, et ta peab Londonisse jõudma ja sealt ma ei tea kuhu edasi. maru mees.
nii jõudsin ilusti Soome. seal rüüpasin tillukese kakao ja lootsin, et mu pagas on ilusti lennukil. tuli aeg astuda pardale ja suunduda Münchenisse. lennukis sai süüa ja tududa veits ja telekat vaadata. pull oli see, et telekatest nägi, mis väljas toimus.
mõlemad lennud olid rahulikud, aga mul pole elusees niimodi kõrvad lukku läinud ja süda läks ka pahaks. lennukiga sõita on muidu mõnna!
jõudsin ilusti kohale ja siis ootasin oma pagasit. ÕNNEKS oli mu ilus roosa(nõme) kott minuga kaasa jõudnud. (: edaspidine on juba ulme .. heasmõttes
no siis leidsime keniga üksteist üles. je. no siis mässasime rongidega, .mingi jama oli, et ei saand otse kesklinna ja nii me siis mässasime. lõpuks kohal , lõpp hea - kõik hea .
müüüüünihis tegime bugerid ja muud möllud. ken ssaaii endale kõvad jalanõud, minuarust ( ma ken muidu ). nojanoja otsustasime suurlinnas sagisnast eemalduda ja hakkasime Augsburgi poole minema. hetkel just olemegi rongis. anna kisub seda arvutiasjandust ära,et ise blogi kirjutada. kuule, ära põe.

olge kelmid olge pühakud, aga olge lahedad.

a, ken kirjutas ning paar mõtet poetas ka anna.

greenery - quasimoto (kenilt) Jimmy Eat World- Hear you me (annalt)

tegelt lahe, laulan siin omaette vaikselt. rõõm teeb lapse lauluhääle, kaunimaks kui kandlekeele , aga kurat, minu hääl on ikka suht sitt.

tsau ä!

siis, kui me jõudsime kuskile tundmatusse! :D
(varsti lisan ka teised pildid, rä)

No comments: