Tuesday, October 21, 2008

hästi!

nii-nii, koolis on meil rebaste retsimine. see on suheltiselt naljakas. täna sööklas ma seisin ja äkki hakkavad nad mu ees põlvitama. ütlesin kohe, et 'noo seda poleks nüüd vaja olnud', sest see tundus täpselt nagu nad põlvitaks mulle, aga tegelt lugesid palvet oma jumalatele, pss.
ja muidugi PALJU ÕNNE, MARTIN !! (: ilgelt armas oli, kuidas Martini parimad sõbrad tulid talle kooli laulma ja õnne soovima. (põhimõtteliselt laulis Annu oma superilusa häälega. :'D) taim, mis Martinile kingiti, oli suht reaalne.
hinded hakkavad mul ka paranema. ütlesin emmele, et võtan end kokku ja lubadust ma pean! geograafia töö noo läks hästi, veits viis vä?

emmega lähme nädalavahetusel maale. ma pean Kirstoferi hoidma, sest ta läheb koolikokkutulekule. tänu sellele ei saa ma Elina sünnipäevale, je! ja muidugi esmaspäeval juba Saksmaale!

seal ma siis veedan aega 27-31ni!

psühholoogi juures läks esmaspäeval samuti hästi. väga hea oli temaga rääkida. ta pakkus välja erinevaid lahendus, kuulas ning küsis erinevaid küsimusi. ma olen väga avatud inimene, niiet jutt jooksis mul suht ladusalt. ma ei tea, mis mu häälega toimus, sest sel hetkel oli see suht ära. :D
peale koolivaheaega uuest! siis saan talle rääkida, mis on toimunud ja kuidas mõned asjad lahenesid, mis loodetavasti nüüd lahenevad.

kell on 00.00 ja mul on räme uni. samas magasin viiest üheksani, mõnusad neli tundi. =_

ma nüüd lõpetan ja lähen vaikselt tudule ära.
muusikaks siis Paramore-Never let this go. seda ma olen kuulanud terve nv ja kaks päeva kooli minnes ja tulles. supeb! xoxo

No comments: