Friday, October 24, 2008

alustame siis sellega, et mõni neiu suudab siiski mõelda midagi väga mööda! samas on see harjumuse asi, sest nii see on ja jääb. mõtlesin ning tõsiselt lootsin, et sellised ettekujutused asjadest on juba möödas, aga EI! ei õpita minevikust ning hakatakse sama vana asjaga suruma. + räägitakse veel seljataga ja ei öelda otse näkku, kuidas asjad on. okei, kui mõni inimene tõesti ei ole selline, et ütleb kõik välja, aga sõbrannale, kellega oldakse iga päev koos, võiks ju?
mind häirib ikka väga, kui räägitakse inimesest halvasti teistele ja näkku vaadatakse nagu ingel. see ei vii kuhugile, ma arvan, sest elu on näidanud, et kõik tuleb välja ja inimesed ütlevad Sinust sellevõtta lihtsalt lahti. aga kui sõprus on oluline ja üksteisest hoolitakse, siis andestatakse ka kõige suuremad noaga selga löömised. sõpruse juures on kõige tähtsam üksteise austamine. ma hindan kõiki oma sõpru ning hoian kinni neist, kes on olulised.
kunagi avasin ma ennast igaühele, aga sellest ma ka õppisin ning nüüd ma ikka ei räägi igale suvalisele, mis minu elus toimub, sest mõni asi ei muutu. nimelt KÕIK TEAVAD KÕIKI ja kuskilt tuleb ikka kõik välja. niisiis olen vahepeal teada saanud, kellele on õige midagi usaldada ning kellele mitte. me kõik õpime oma vigadest!

algas vaheaeg ja veerand oli nagu ta oli, aga ennast kokku võtmine on nüüd juba kohus! emmele jõuludeks hea tunnistus. (:
täna lõppes ka rebaste retsimine. see oli päris hull olnud, aga ise ma vaatama ei jõudnud alguses, sest läksin Hannele juurde tossama. päris mõnus üle pika aja. seejärel tulin kodust läbi ning panime Hannelega kooli poole. vaatasime retsi lõpu ära ja liikusime linna.
mina ikka oma Protesti jutuga, ha. :D keegi teine ette ei tahtnud tulla, niiet ootasin ma siis Oskari ära ja läksin lällama. vähe oli rahvast, aga oli hea näha mõnda jälle.
lõpuks oli nii mõttetu, et jalutasime Oskariga kodupoole.

nüüd olen ma rõõmsalt kodus ja kobin magama ära kohe varsti, sest hommikul maale minek.
ja mis veel parem- esmaspäev ning Saksamaa ei ole enam kaugel! (:

ilusat vaheaega ja Piiale saadaks ühe suure ilase musi!
Anna.

No comments: