Tuesday, October 28, 2008

Saksamaa vol3

heeeiyo!

nii täna ärkasin ma suht hilja. kell seitse läks samas siin räige elu käima. lapsed möllasid ja värki. ime, et koer ei haukunud veel. :D siis saabus vaikus ja ma lasin mõnusalt sliipi edasi.
siis ma ärkasin ja siis tuli Ken rõõmsa näoga koolist tagasi. tegime väikse lõuna ja tõmbasime rongiga Münchenisse. sealt läksime edasi Keni pereisa tööjuurde. see oli ilgelt suur maja. saime nautida vaadet, ilus!
läksime siis autoga Garmich'isse. SUPER ILUS linn või jaa. Ken läks sinna katsetele, et saada uude võistkonda. võite korra arvata, kas sai sisse või jah. ta mängis hästi ja minu hea aura (:D) tagas selle nkn. Ken pabistas ja mina pabistsasin ja kõik natuke pabistasid, aga lõpuks läks nii nagu lootsime. (:
linnast veel niipalju, et see oli Alpidega übritsetud ning nende jalamil. seal käisime hästi armsas kohvikus. ostsin emmele ühe pretty ordinary kohvitassi. siuke armas linn, kuhu läheks elama.
a, siis nägime Keniga ühte mäkki, mille üleval olid korterid. mõtlesime, et ülipro oleks, kui seal elaks. siis paneks pidu ja läheks alla sööma, kui isu tuleb. kõndisime natukene edasi ja nägime, et sama maja küljes oli silt 'MÜÜA'. me olime nagu midaaaperset. ülitäppi läks või nii! :D
Kenil veab, sest ta läheb ju sinna linna elama! soovitan väga kõigil siia tulla.
siis sõitsime pika tee Augsburgi tagasi. tähistasime Keni pereema ja pereisaga ning nüüd ma kirjutan siin teile ja Ken vahib MTV'st mingit imeliku sarja. üritab magama jääda vist, sest mõni peab ju koolis käima siin, hehe!

praeguseks kõik. vasti juba uued muljed ja värgid.
musi,
A.

DJ puldis on täna CoolBoy(hhhaha) Ken ning looks tuleb Asian tub fondation- flyover

No comments: