Friday, October 10, 2008

reeeede ..

Hei! pole ammu siia midagi kirjutanud, aga otsustasin, et hakkan seda tihedamalt tegema. (loodetavasti) vahepeal on päris palju juhtunud. igasugused draamad on ikka teemaks. kes teab see teab, niiet ei hakka midagi sellest rääkima, sest mõned asjad pole kuulutamiseks. olgugi, et mõned kavatsevad oma nina igale poole toppida ja kõike teada saades tervele maailmale kuulutada teiste eraasju ..
täna koolis oli suht lebo, aga väsitav. oleks äärepealt JÄLLE sisse maganud. kuna olin esmaspäevast reedeni üksinda, siis ega ma väga poes ei viitsinud käia ja hommikul ei olnud väga midagi kõhtu pista ka. mõtlesin siis, et ärkan varem üles ja ajan end pelmeenidest täis, aga ärkasin jälle nii, et telefon teki all ja kell oli seitse. sellel ajal ma peaks juba riides olema ja Saimoniga õues käima. eks ma tegin siis nii kiiresti kui võimalik ja poole tunniga olingi valmis. peaks ehk ärkamagi seitsmest, aga siis mul emps nagunii alt helistab, et 'ÄRKA, kooli vaja minna!' :D ta on üldse naljakas tüüp. ta üles ei viitsi tulla, siis helistab ja räägib 'tsau Sina seal kosmoses! mis teed? tule alla!' ja kui ma alla lähen, siis tahab, et ma talle midagi ulataks, pss. ta on maailmaparim emps ikka, sest vaatamata kõikidele mu kordasaatmistele on ta jäänud ikkagi mõistvaks ja laseb mu kõikjale. tema puhul on ka hea see, et ma saan talle kõigest rääkida. okei mitte päris, aga põhimõtteliselt küll. ühel hetkel on ta ema ja teisel nagu parim sõbranna. vot emaga on mul tõesti vedanud! :_vasakul on emps ja paremal Üllar. - Üllar on mulle põhimõtteliselt nagu isa eest juba, sest vaatamata kõikidele nääklemistele on ta super ning koos on nad mulle suurepärased vanemad!

täna on plaanis minna Emma juurde ning enne seda Protesti gütteööle! see võib ülihea tulla, aga muidugi tuli mul emps lagedale sellega, et tema tahab sünnipäevale minna. eelmine kord ma jäin sellest kontserdist juba ilma ja kui seekord ka, siis on natuke nihu. /:

täna on mind kummitanud kaks laulu: Cute is what we aim for- Practise makes perfect ning Snow Patrol- Open your eyes. kuulake ja nautige!

muz..

2 comments:

Joanna Teearu said...

kas see esimene lõik on midagi mulle? *-)

Anna said...

ei. (;