Thursday, October 30, 2008

Saksamaa eile ja täna!

eile ma ei jõudnud siia väga midagi kirja panna, niiet .. eile ma muidugi magasin kaua kaua kuni Ken koolist tagasi jõudis. lebotasime mingi teleka ees ja sõime, like usually ning õhtul läksin ta trenni vaatama. täiestilõpp, kui külm seal jäähallis on. vahepeal leidsin kohviku, kus Garry mulle tee välja tegi ilma, et ma seda teadnud oleks. :D trenni vaadata oli üsna vahva. nägin isegi Fabi ära, je. peale trenni otsustasime, et oleme kaua linnas. käisime siis söömas ja jalutasime linnas. linn oli nagu välja surnud, aga ei, siis hakkasid meile vaikselt inimesi vastu tulema. (ära sõnumine või nii) see linn on väga-väga ilus ja üldse kogu Saksamaa! ilm oli suht pask. udukat sadas näkku ja üsna jahe. kuulasime mussi ja kõndisime tibusammul koju. mõtlesime siis, et vaatame filmi. mõeldud tehtud, aga muidugi suutis Ken jälle magama jääda ja ega ma ka ei suutnud kauem silmi lahti hoida ja film pooleli jäigi.

täna ei pidanud see pussy kooli minema. hommikul käis koristaja isegi, aga sellest ma väga ei mäleta. lõpuks tuldi ind lihtsalt äratama ja elevantidega loopima. ziiiiiiiiiiz tegime hommikuse lebotamise, jeje ja läksime linna shoppama. me likes mu uus jope, kuigi Ken ütleb, et see lukk on eriti ****. mul suutis veel kott katki minna ja ma suutsin rattaga vastu posti sõita nii, et kett tuli maha, pss. kaubanduskeskuses olid sellised mõnusad toolid. kaks euri sisse ja naudi!! ja muidugi pidi ühte tüüpi üleval hoidma kuidagi. :D siis oli aeg nii kaugel, et pidime suunduma jäähalli. täna oli seal isegi külmem. ennem Keni trenni läksid mingid kaks poissi kaklema või mürasid, ma ei tea, suht kahtlane oli, aga naljakas. nad on nii nunnud niimodi, khihi!
ootasin koridoris ja Ken tuleb suht märjana vastu. ma küsisin, et mis juhtus ja tavastas, et müras palja poisiga, kes tuli pesust. (:
KAHJUKS on mu viimane õhtu siin, aga mis seal ikka. kõik hea saab lõpuks otsa. (;

mind ootab nüüd kaks lendu ja siis on kodu,
seeya niggaz.
A

No comments: