Saturday, November 29, 2008


Kas see on õige, kui Sa oled koguaeg mu peas? Ma ei saa Sind sealt kunagi välja, Sa võidad alati, alati. Aga Sa ei saa kunagi seda, mis on minu, kuigi Sa teed seda alati, aga selkorral mitte. Tõde peitub Sinu silmades. Arvatavasti Sa tahad, et ma langeks aina sügavamale, aga Sa arvad, et ma ei tea, milline Sa oled. Valest arvad, sest ma tean täpselt, millise inimesega tegu on. Kuigi vahel ma tunnen, et ma ei tea Sind üldse. Sa paned mu olukordadesse, mis ajavad mu nii segadusse, aga lõpuks ma näen, mis on Sul järgmiseks plaanis. Vahel ma leian end südames karjumas, kui väga ma Sind armastan, aga Sa ei saa mu mõistuse üle võimust võtta.
Aga kuidas me nüüd sattusime siia, kui ma arvasin, et tean Sind kõige paremini? Ma arvan, et nüüd ma tean. Kas Sa ei näe, kui rumalaks me oleme jäänud üksteise suhtes? Kas Sa ei näe, mida see meiega teeb? Kas Sa ei leia, et me oleme läinud liigagi kaugele? - Ma usun, et Sa tead, aga Sa kardad seda välja näidata..
Ma näen Sinus midagi, mida teised ei näe. See tahab mind tappa alatihti, aga ma leian endas jõu. Mina olen aus Sinu vastu, ole Sina ka minu vastu!

Ma jätkaks seda mängu igavesti, sest see on juba saanud osaks minu elus ning mängimisest ma ei väsi ning nagu öeldakse: 'armastus on lihtne mäng mängimiseks'.

No comments: