Sunday, November 23, 2008

Hea soe pikutada!

istun siin praegu küünlavalgel, jalas villased sokid ja suur soe kampsun. käisin just Kadry juures. hea, et tee üles leidsin. algselt oli plaan ka Saimon kaasa võtta, aga see ei tulnud isegi uksest välja. Kadry vanemad tahtsid Saimont väga näha ainult, et Katsi isa arvas, et koera nimi on Joosep. :'D
ilm on kaunis, väga kaunis! ärkasin selle peale, et tuul prõmmis vastu katuseaknaid. praegu koduteel oleks vastu posti käinud, sest ma vaatasin maha, et lumi mulle näkku ei tuiskaks.
meil on plaanis veel Üllariga shoppama minna, sest mul on tõsiselt vaja uusi jalanõusi ja pükse. millegipärast ma kahtlustan, et poodi me ei jõua .. pss.
eile käisime Katsiga veel Maidse sünnipäeval. ütleks ainult, et METSIK! :D ei väga väga vahva oli. leidsin endale uue mehe, Paul (Gloria). me Kadryga olime ikka üpris wasteeeeed.
kui homme ka siuke ilm on, siis seda kooli minekut vaatab veel.

lauluks on laul, millest ma ei saa üle ega ümber ehk Kanye West- Love Lockdown.
kisses



selline on siis vaade minu aknast hetkel. kaunim kui enne!

Madise sünnipäeval, kui me Oskariga viinamarjadega mängisime.


ning mu Paulikene. :')

1 comment:

Gloria said...

Jeee, kuule, naine, head uut ka! :)))