Monday, December 1, 2008

MIDA KURADIT?!

no seda, mis täna toimus, võin ma küll nimetada selleks nõiaringiks. hommikul kell kaheksa oli mul iga esmaspäevane kohtumine ja umbes 8.15 hakkas tekkima tunne, et ma olen sattunud totaalsesse nõiamaailma! ma ei saa ega jaksa täpselt rääkida, mis siis täpsmalt toimus, aga see oli midagi müstilist!
peale seda TEGIME Päkaga enne ajalugu ja tuju oli kohe rõõmsam kuidagi. päev läks suht lebolt. vahepeal pandi mind mingit mehikest valvama, mis lõpuks kellegi hea võime tõttu maha kukkus. ( väikesed värdjad )

sain endale Twilight'i filmi ja ma kavatsen selle raamatu ka läbi lugeda. enam pääsu pole, sest ma ei armasta raamatuid väga. :)
ja nagu arvata võib kummitab mind Paramore-Decode. NII FCKN' HEAAAA!

2 comments:

Anne-Maria said...

Soovitan raamatut, tõsiselt hea. Ja laulu osas ma olen sinuga ühel nõul - see on übermegasuperhea! Paramore üldse rokib.

Anna said...

:) rõõm kuulda!