Tuesday, January 20, 2009

heiyo! mm, lõpuks on kätte jõudnud see ilus päev, kus ma viimaks kirjutan uue sissekande ..
eelmine nädal oli ikka paras mindfuck week, sest iga päev oli koolis täiesti piin. see nädal on aga rahulikumalt läinud.
eelmine laupäev käisin 10dikega NO99 teatris KEPPI vaatamas. no kui hea üks etendus olla saab? see oli vägagi hea. suurepärased näitlejad pealekauba. ütleme nii, et isegi nemad naersid selle üle, mida nad tegema pidid, mis liigutusi ning mida ütlesid. mu meelest on kogu etendus kinni ikka näitlejates, sest nemad annavad edasi selle info. kas nad teevad seda siis meeldejäävalt või mitte, see oleneb.

eelmine reede käisime Kalve juures. anna andeks Liisa, et ma vastu ei pidanud, aga järgmine kord kindlasti! esimene pidu vist, kus ei pidanud ära minema hommikul mingi esimese bussiga, et vanemad koju tuleksid. sai rahulikult lebotada. heaa

laupäeval pidasime Kristoferi 7. kuu sünnipäeva. nagu ta empsile lubas nii ta roomama hakkaski. nüüd kaob vahel isegi voodi alla ära. :D
siis me läksime Liinaga Monsa sünnipäeval. mm, okei .. sealt ma lahkusin üsna varsti ning suundusin Vapianosse, kust ma leidisin eest Gloria ja Paula rattureid imetlemas. peab tõdema, et neidudel on hea maitse! siis suundusime Riho ja Elisega terminali ning kodutee oli mul üsna aega nõudev, sest ma käisin igal pool käna. :D

ühesõnaga kõik on super ja loodetavasti läheb veel paremini.
tsao beibes!

2 comments:

Marianne said...

See on GEP mitte KEPP :D

Unknown said...

Ayoo, ma olen ka su blogis. :D